Thursday, November 21, 2013

ჩემი გალაკტიონი

      სასწავლო პროექტი:


         „ ჩემი გალაკტიონი“

                            



პროექტის ხელ-ლი: ქართული ენისა და  ლიტერატურის   მასწავლებელი ლიანა პატარიძე
                                        

                                                                      2013-2014 სასწ.წელი
  




                        სასწავლო- შემეცნებითი-შემოქმედებითი
                                   
                                            ე ქ ს კ უ რ ს ი ა

                                 სამტრედია-ჭყვიში-სამტრედია
                             




               

                       




  პროექტის სახელწოდება: ჩემი გალაკტიონი
2.     პროექტის მთავარი იდეა (თემა)-
უფრო ახლოს გაეცნონ გალაკტიონის შემოქმედებას, ბიოგრაფიის ძირითად დეტალებს;
3.    პროექტის აქტუალობა:
პოეტის შემოქმედების თანამედროვე აღქმა პრაგმატულ დროსა და სივრცეში.
4.    პროექტის მიზანი:
v  დაათვალიერებენ გალაკტიონ ტაბიძის სახლ-მუზეუმს ვანის რაიონ სოფ. ჭყვიშში და მიიღებენ ინფორმაციას  ტაბიძეთა გენეალოგიის შესახებ;
v  მოსწავლეები ისწავლიან ჯგუფური მუშაობის წესებს; განუვითარდებათ ურთიერთთანამშრომლობის უნარი;
                     ისტ-ის დახმარებით შეაგროვებენ მონაცემებს და გამოიყენებენ მუშაობის პროცესში.
შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
v  ამოიცნობს აუდიტორიაზე ზემოქმედების არავერბალურ ხერხებს (მხედველობით კონტაქტს, ხმის აწევ-დაწევას, საუბრის ტემპის შეცვლას, ჟესტიკულაციას) და შესაბამისად იყენებს მათ ზეპირი გამოსვლების დროს მსმენელთა ინტერესის გასაღვივებლად;
v   ამზადებს ტექსტს და ვიზუალურ მასალას აუდიტორიის წინაშე გამოსვლემდე, გადის რეპეტიციას;
ქ. X. 6 მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის ტექსტების გაანალიზება მათი ორგანიზების თვალსაზრისით.
შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
v  აღწერს ტექსტის კომპოზიციას; აღნიშნავს, რას წარმოადგენს ტექსტი: დასრულებულ  ნაწარმოებს, წინადადებას, პოეტურ სტროფს თუ პროზაულ ფრაგმენტს; აანალიზებს ტექსტის სტრუქტურულ ელემენტებს (სათაური, აბზაცი, სტროფი, )
5.    მონაწილეთა ასაკი: 15/16 წელი
                                                  
6.    ხანგრძლივობა: 1 თვე ( 17 ოქტომბრიდან, 17 ნოემბრამდე  2013 წ)
7.    მოსალოდნელი შედეგები: შეიქმნება შემოქმედებითი ექსკურსიის ამსახველი ვიდეო მასალა, ფოტოები. მოსწავლეები ადგილზე გაეცნობიან პოეტის საცხოვრებელ გარემოსა და პირობებს. სახლ-მუზეუმის დანიშნულებიდან გამომდინარე, გაიგებენ მეტს დიდი მგოსნის მოღვაწეობის შესახებ. გააკეთებენ ელექტრონულ პრეზენტაციას თემიდან გამომდინარე.
8.    ძირითადი რესურსები: კომპიუტერი, პროექტორი, ციფრული ფოტოაპარატი, ციფრული ვიდეო-კამერა,  ჩონგური,  და სხვა საჭირო აქსესუარები. ავტობუსი და მძღოლი.
9.    პროექტის მსვლელობა. ძირითადი აქტივობები:
ა) მოსწავლეებს გავაცანი პროექტის მიზნები;
ბ) კლასი გავყავი ჯგუფებად და ავირჩიე ხელმძღვანელი;
გ)თითოეულ ჯგუფს გავუნაწილე დავალება:
I ჯგუფი - ბიოგრაფიის დეტალების მოძიება, ფოტოების შეგროვება და სლაიდების პრეზენტაცია
II ჯგუფი - გალაკტიონის შემოქმედების გაცნობა,
III ჯგუფი - მუსიკალური და ქორეოგრაფიული მხარის მოგვარება;
IV ჯგუფი - ექსკურსიის გეგმა, ტრანსპორტისა და ყველა სხვა საჭირო დეტალის ორგანიზება.
 ტრანსპორტისა და კვების ფინანსური მხარდაჭერა და უზრუნველყოფა მოსწავლეთა მშობლების მიერ.

10. საგნებთან / ესგ კავშირი: ისტორია, გეოგრაფია, ხელოვნება, მუსიკა, ისტ-ი.





                                                            ვიდეო მასალა


                                             


           
                                               




. პროექტის ხელმძღვანელი: ქართული ენისა და ლიტერატურის მასწავლებელი ლიანა პატარიძე
12. ხელმძღვანელის ელ.ფოსტა:       LIANAPATARIDZE11@GMAIL.COM
13. პროექტის ვებ- გვერდი/ბლოგი: LIANAPATARIDZE11.BLOGSPOT.COM





1


                                                  


1









                                             

                                





1



No comments:

Post a Comment